luni, 23 martie 2015

Iubirea de frate





Miaunica, a fatat  de doua ori  vara . Bagheera, era fratele mai mare( primul fatat vara impreuna cu Botosica si cu Nela) intre ceilalti pisoiasi. Pisoiasului alb nu i-am dat nume, nu am apucat fiindca a murit din cauze necunoscute, un singur lucru stiu: era baiat. Dupa ce pisoii au ajuns la o luna sau mai putin, pisica mea nu a mai venit acasa, si Baggins avea grija de ei, chiar daca nu aveau acelasi tata. Baggins ii apara de alte pisici, dar cei 5 pitici au murit pe rand, cu toate ca ii tineam la bunica in casa. probabil s-au nascut bolnavi. Oricum, Bageera era ca o mama, ii spala, le aducea soricei, cu toate ca erau mici. Asta inseamna iubire de frate: indiferent ce s-ar intampla, sa ii fie alaturi fratilor mai mici. Ei au suferit impreuna dupa mama lor, si eu impreuna cu ei. Unul din cei 5 pisoiasi (cel mic si gri din imagine) i l-am dat bunicii mele, dupa ce a murit Botosica. Si acela a murit, dar inainte de asta, Nela avea grija de el  exact ca Bagheera, cu cei patru care au mai ramas dupa ce i-am dat bunicii mele unul. Acum nu il mai am decat pe Baggins, si la bunica pe Nela. Am pus cateva poze cu Bagheera, Botosica (ultima poza cu ea in viata) si Nela, care au crescut mai mari decat in pozele care le-am postat in articolul trecut " Trei frati despartiti de viata''.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu