sâmbătă, 21 martie 2015

Trei frati despartiti de viata




Botosica, Bagheera (Baggins) si Nela, doua fetite si un baiat, fatate intr-o zi de vara, de catre pisica mea Miaunica. Mi-a parut rau ca trebuia sa ii despart, dar deja aveam foarte multe pisici si caini, nu aveam cu ce sa ii mai intretin. Pe Nela si pe Botosica le-am dat bunicii mele, iar pe Baggins l-am pastrat. Nici pe pisicute viata nu le-a lasat, iar micuta Botosica s-a atasat de bunica mea, iar cand bunica a trecut strada, pisica a sarit gardul, a incercat sa treaca strada, dar pentru ea a fost tarziu...a murit calcata de masina. Nela a fost suparata, posomorata cateva zile, dar si-a revenit pe parcurs. acum totul are un final fericit.

2 comentarii:

  1. Of, imi pare rau pentru pisicuta bunicii tale. Asa a murit si pisica preferata a mamei mele. O chema Guntzi... https://blogdepisici.wordpress.com/2015/01/15/guntzi-pisica-fantoma/

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate Botosica nu mai este decat in sufletul nostru, insa de Bagheera ne putem bucura zilnic,iar pe Nela o vedem de cate ori mergem in vizita la bunici.

    RăspundețiȘtergere